Recepti

Veganski kremni sir

Trenutno ravno berem knjigo Zdravi brez mleka in sira avtorja dr. Neal Bernard. Osebno sem njegova velika občudovalka. Neal je res zdravnik, ki mu je resnično mar za dobro zdravje ljudi in njegova predavanja so zelo poučna in včasih malo zabavna saj Neal pozna smisel za humor. Knjiga Zdravi brez mleka in sira me je naučila kaj novega, nekatere stvari pa samo obnavljam. Najbolj me je v knjigi šokirala vsebnost nasičenih maščob, ki se nahajajo v siru. Namreč ta je skoncentrirana oblika kravjega mleka in tako se vse kar je naravno v kravjem mleku poveča tudi do 7-krat kar je zelo veliko.

Ker se mi zdi pomembno, da se ljudje začnemo osveščati o prehrani, ki jo jemo vsakodnevno, je na mestu, da napišem blog na temo sira in njegove škodljivosti. Prispevek sem s pomočjo knjige Zdravi brez mleka in sira že skoraj zaključila. Delim z vami kmalu! Še prej pa bi z vami rada delila tale okusen in nadvse preprost recept za Veganski kremni sir. Ta recept sem ukradla iz knjige Zdravi brez mleka in sira in priredila malo po svoje. Včeraj sem ta sir uporabila za pico. Lahko pa se uporablja tudi kot namaz ali pa namaže na vrh lazanje in speče, na krompir, lahko pričarate okusne sirne testenine in še kaj. Seveda ta sir ni enak kravjim različicam sira a z njim lahko dosežemo enak kremni priokus kot ga daje sir kravje različice. Poleg tega pa naredite kaj za svoje zdravje in seveda matere krave in njihove otroke.

Cilj tega recepta pa je, da vam pokažem, kako je rastlinska kuhinja razgibana in, da je veliko možnosti. Ker vem, da je med vami veliko takih, ki ne morete brez sira(zakaj je temu tako, boste izvedeli kmalu v blogu o siru, ki ga pripravljam), sem prepričana, da bo marsikomu ta recept prišel še kako prav.

Pa si poglejmo tole zelo enostaven recept za Veganski kremni sir:

Sestavine:

2 skodelici namočenih indijskih oreščkov

1/2 čajne žličke soli

2 jušni žlici sveže iztisnjenega soka limone

4-7 jušnih žlic vode (po potrebi-toliko da je zmes ravno prav gosta in ne preredka, podobno kot na sliki zgoraj)

2 jušni žlici kvasnih kosmičev (lahko izpustite a dolgoročno vam priporočam njihov nakup. Že sami po sebi so krasen nadomestek za parmezan-potresete čez testenine in vola…rastlinski parmezan:))

1 jušna žlica paste miso (lahko izpustite)

Priprava:

Vse sestavine zmešate v mešalniku, da dobite kremno zmes ravno prave gostote. Predlagam, da na začetku uporabite 4 jušne žlice vode in potem vodo po potrebi dodate. Hranite ga v hladilniku in porabite v čim krajšem možnem času. Če pa ga ne morete porabiti takoj, pa ga lahko tudi zmrznete in tako podaljšate rok uporabe.

Indijske oreščke je pametno prej namakati saj so tako lažje prebavljivi in absorpcija njegovih hranilnih snovi je boljša. Namakajte približno 6 ur pred uporabo. Indijski oreščki se bodo tudi zmehčali in boste lažje dobili kremno zmes, ko boste oreščke dali v mešalnik.

Upam, da je recept uporaben. V kolikor bi radi imeli trši sir, sem že objavila recept zanj, ki ga najdete tukaj.

Obstaja pa še kar nekaj drugih receptov za sir. V kolikor bi radi raziskovali različne možnosti, vam toplo priporočam, da si preberete knjigo Zdravi brez mleka in sira. Na koncu je kar nekaj uporabnih receptov za rastlinske različice sira, vse od fete pa do parmezana.

V kolikor se vam pojavi kakšno vprašanje me pa le kontaktirajte preko Kontaktnega obrazca.

Vedno sem vesela, če se mi oglasite, zato le pogumno!!!

Article written by:

V življenju rada iščem naravne rešitve, ki pomagajo do boljšega počutja in skrbi za živali in okolje.